Sterk in verfraaiing en
verbetering van publieke en privéruimtes

Dienstverlening zonder zorgen voor LIDL

Supermarktketen LIDL doet beroep op de specialisten van Greencare voor het onderhoud van haar buitenomgevingen. Sinds kort is het contract uitgebreid van 62 naar 170 winkelfilialen! 

“We staan dagelijks in voor het onderhoud van de omgeving van verscheidene LIDL-winkelfilialen”, vertelt Koen Taelman, projectleider voor Vlaanderen. “De focus ligt vooral op algemeen groenonderhoud. Zoals ecologische onkruidbestrijding, hagen scheren, gras maaien en zwerfvuil verwijderen. Aanvullend voorzien we permanent in het herstellen van defecten, en staat Greencare 24 /7 paraat voor interventies.”

Het groot volume winkels vergt organisatorisch wel wat denkwerk. “We maakten tijdens de winter een grondige analyse”, legt Jimmy Vandewalle uit, projectleider voor Wallonië. “We stelden efficiënte teams samen en voorzagen in geschikt materieel en aangepaste bestelwagens. De Krinkels App vertaalde de voorbereiding in een concrete planning.” Er zijn drie ploegen aan de slag. “Zij zijn onze ambassadeurs en een wakend oog”, zegt Koen. “Dankzij onze expertise in multisites garanderen we LIDL een dienstverlening zonder zorgen.”

https://mgt.dewitte.be/upload/news/4940/dsc1756klein.jpg https://mgt.dewitte.be/upload/news/4940/dsc5022klein.jpg https://mgt.dewitte.be/upload/news/4940/lidllogosvg.png